Fotochallenge 13/52

Standaard

Een kwart van het jaar gepasseerd. Elke week een foto van mijn stad gepubliceerd.Vanmorgen was ik van plan om lekker uit te slapen maar omdat dat mislukte en de zon zo mooi scheen deed ik nog eens een wandeling met mijn fototoestel. Langs de vaart, langs de werf van de Stella, langs de moderne nieuwbouwprojecten rond het Marrainenplein, langs de oude brouwerijgebouwen aan de Lei …

Ik had al bijna spijt dat we in de namiddag de sauna gereserveerd hadden want buiten werd het ook een beetje een sauna. De rode wangen zijn weer een tikje roder geworden want ik was natuurlijk te lui om nu al zonnecrème te smeren. De sauna was echt zalig. Ik twijfel nog of ik later een bubbelbad of een hammancabine in mijn hof wil.

Om af te koelen haalden we een ijsje bij ’t Galetje en toen was het ineens tijd voor een aperitiefje… Cocktails! En omdat we gisteren vierden dat we drie maanden samen zijn kon er ook nog een restaurantje af. Il Peperoncino op het Ladeuzeplein is een aanrader.

Jammer genoeg ligt mijn SD-kaart thuis dus “dé foto’s” van “dé wandeling” zijn voor een andere week. Zo zit ik al safe voor week 14 en 15. Of is dat vals spelen? Dé foto van dé week is er eentje van de strandstoelen in de Mechelsestraat. Ook in de winkelstraat is de zomer begonnen. Binnenkort bikini scoren voor de zomervakantie?

DSCI0048b

 

2 gedachtes over “Fotochallenge 13/52

  1. Mooie kleuren op je foto! Ik zie dat het systeem om te strandstoelen open te houden er intussen wel wat veiliger is op geworden. Vroeger gebeurde het regelmatig dat je achterover op de grond viel omdat het dwarshoutje niet achter de inkeping zat.

Geef een reactie

