Fotochallenge 14/52

Standaard

De lentezon vroeg om een wandeling. Een wandeling vraagt om foto’s. Als ik de foto’s van mijn tochtje naast elkaar zet zie ik duidelijk waar mijn voorkeur naar uitgaat. Kapotte dingen, gebouwen in vogelperspectief, scheve kaders en detailfoto’s. Tips hoe ik uit die patronen kan breken? Ik werk graag met opdrachtjes, maar de opdracht van de fotochallenge -wekelijks één foto van je stad- is zo “open” dat ik blijkbaar vaak hetzelfde doe.

Vandaag toon ik een kapot iets. De gebouwen van de Stella gaan eraan. Ik heb mij moeten inhouden om de werf niet te betreden zoals verschillende bordjes vriendelijk vragen en een kiekje van op een afstand gemaakt.

week14

7 gedachtes over “Fotochallenge 14/52

  1. Ik ben daar gepasseerd die paar keer dat ik met de fiets naar ’t werk ging 🙂 Heel indrukwekkend die ruïnes… Vind het vooral jammer van die toren, dat die neermoet, zo’n schoon bouwwerk.

  2. Sarah

    euhm mss met een paar thema’s werken ofzo, de lente, pasen, de cantus :), vegie in de stad, de plaats waar je de eerste keer … :p

  3. Mooie foto! Zonde van het gebouw…
    Tip: ne frisse Stella, een detail fotograferen in het supermooie begijnhof, een evenement, een drukke winkelstraat, den Alma, Fonske,…

Geef een reactie

