Weekendje weg – Bestemming onbekend

Standaard

Ik hou wel van verrassingen. (Er zijn blijkbaar mensen die daar niet van houden. Ik vind dat een zeer vreemd fenomeen.)

Ik ben alleen een vervelend persoon om te verrassen. Als kind al was ik kampioen om te raden wat er onder de kerstboom lag. Niet door aan de pakjes te voelen want mama verpakte de cadeaus in lege ijsdozen. Ik kon dus zonder piepen verkondigen dat mijn cadeau was ingepakt in een doos vanille-ijs (want de dozen chocola waren kleiner) en de inhoud raden was meestal a piece of cake. De subtiele vraag aan mijn tante gesteld, of zij een ballonvlucht zou zien zitten, bracht mij rechtstreeks naar mijn verjaardagscadeau voor mijn twintigste verjaardag.

Dit weekend heb ik geen repetitie en moest ik ook zaterdag blokkeren in mijn agenda. Mijn lief neemt mij ergens mee naartoe.

Een aangekondigde verrassing! Is dat een contradictio in terminis? Het is in ieder geval een verrassing waar ik al heel de week plezier aan beleef. Ik gokte al dat het een weekend Ardennen, zee of Brugge wordt, maar blijkbaar heb ik het drie keer fout.

Tips die ik kreeg: neem je jas mee en de letter die ik moet onthouden is de letter R (van Romantiek en Rust) en de eerste letter van de bestemming? Rijsel? Rotterdam? Roeselare?

Dit weekend ben ik dus… euh… weg. En ik heb nog niks kunnen raden. Uitgebreid verslag volgt volgende week.

5 gedachtes over “Weekendje weg – Bestemming onbekend

Geef een reactie

