Sociale media:de cijfers

Standaard

 

3 gedachtes over “Sociale media:de cijfers

  1. En toch merk ik een zekere “sociale-media-moeheid” bij een aantal mensen om me heen. Zelf voel ik ook hoe langer hoe minder de behoefte om veel aspecten uit mijn privé-leve te delen met anderen. Dat is dan ook het fijne aan sociale media: je kunt nog altijd zelf kiezen wat je er op zet…

  2. Dat er meer mensen een mobiel toestel hebben dan een tandenborstel, dat vind ik nu eens vreemd. Een tandenborstel is toch stukken noodzakelijker en goedkoper dan een ‘mobile device’?

Geef een reactie

