Gisteren gefotografeerd – Vandaag in het nieuws

Standaard

Toeval of niet? Tijdens ons bezoek aan Bokrijk fotografeer ik een varkentje dat verwoede pogingen doet om te ontsnappen. Graafwerken inclusief.

En vandaag lees ik op de website van de Metro dat er een hoeve in Bokrijk volledig is uitgebrand.

Ik denk echt dat het over dezelfde hoeve gaat… In de nieuwsfilmpjes is de windmolen te zien en van diezelfde molen maakte ik een foto nét nadat ik het varken portretteerde. Ik hoop dat hij/zij is kunnen ontsnappen (aan de vlammen).

Een gedachte over “Gisteren gefotografeerd – Vandaag in het nieuws

Geef een reactie

