Vogelspotten in het domein van Kessel-Lo

Standaard

Dankzij facebook ben ik weer een handtas rijker. Op de pagina van “Freecycle Leuven” gaf Katja haar gouden handtasje weg, en nu had ik toevallig nog geen gouden tasje … Ik mocht ze de dag nadien meteen ophalen. Hooray!

Katja woont vlakbij het provinciaal domein van Kessel-Lo en ik had meteen spijt dat ik geen tijd had om een wandeling te maken en wat vogels te spotten dus ging ik zaterdag terug. Enkel met mijn compactje -wegens geen tijd om over huis te gaan- maar ik ben toch blij met enkele foto’s.

En blij met het feit dat ik niet werd aangevallen door de ganzen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

4 gedachtes over “Vogelspotten in het domein van Kessel-Lo

Geef een reactie

