Fotochallenge 21/52

Standaard

We mogen niet klagen, de lente heeft al veel zonnige plaatjes opgeleverd. Maar eigenlijk is dat behoorlijk saai… zo’n blauwe lucht. Donkere wolken, een dreigende hemel net voor een stortbui, kleurschakeringen in de lucht. Dat is pas interessant om zien. Zeker als je op één van de mooiste uitkijkpunten van de stad staat.

Een bezoek aan het museum is alleen al de moeite om eens op het dakterras te gaan staan. Ik tel nu al af naar de zomeravonden dat er een bubbelbar en een petanquebaan op het dak geïnstalleerd wordt.

Hopelijk doen ze dat dit jaar nog.

20140424_201422

5 gedachtes over “Fotochallenge 21/52

  1. els

    Een bubbelbar boven op het museum M? Als ik inwoner van Leuven zou zijn zou je mij daar vrij dikwijls kunnen aantreffen denk ik 🙂
    En die felgekleurde tipgevel is dat iets bijzonder? Of gewoon een huis?

  2. brubeck

    Ik hou daar ook van, in plaats van enkel blauwe lucht eentje die gevuld is met wolkeplukken of anders dreigende grijze en zwarte lucht waar een onweer of regenbui uit kan vallen.. Mooie foto !

Geef een reactie

