A perfect match

Standaard

Mijn liefje leest soms mijn blog. Dat kan en mag natuurlijk, want mijn artikels staan voor iedereen op het www.

Hij was niet zo blij met het artikel over zijn “vrouwelijke kantjes” dat ik onlangs schreef. Even serieus, jullie weten toch dat dat een beetje een karikatuur is? Hij gaat effectief graag shoppen maar kijkt zeker niet enkel naar romantische komedies en draagt wel eens roze hemdjes maar heeft geen manbag ofzo.

Mijn liefje is een echte vent. Voilà. En ’t is de mijne.

Meteen een goed excuus om er nog eens een gitaarschijf tegenaan te knallen want het is triestig gesteld met mijn zondagse muziektips.

Geef een reactie

