Popcorn en Tom Cruise

Standaard

Of we zin hadden om naar de avant-première van de nieuwe film van Tom Cruise te gaan? Met gratis popcorn! Waarom ook niet?

De film -Edge of Tomorrow- is niet iets waar ik zelf een ticketje voor zou kopen maar in goed gezelschap, helemaal voor niks en om jullie al een recensie te kunnen geven offer ik me graag op.

Tom Cruise speelt een soldaat die sneuvelt bij een aanval door aliens en in een bizarre timeloop terechtkomt. Hij komt steeds terecht in hetzelfde gevecht en sterft dan opnieuw. Gelukkig wordt hij ieder gevecht beter, anders zou de film snel afgelopen zijn.

Ik vond het verloop van de film erg voorspelbaar en de constante herhaling van bepaalde scènes werkte soms wat op mijn zenuwen. De slechteriken zijn niet echt geloofwaardig, maar dat is geloof ik eigen aan sciencefiction. We zagen de film in 3D en dat is echt niet makkelijk als je sowieso al een bril draagt. De 3D-bril schoof constant van mijn neus. Het duurt soms ook enkele seconden voor mijn ogen het beeld hebben ‘scherpgesteld’.

’t Is geen draak. Er zit ook humor in. Tom Cruise doet dat zeker niet slecht. De liefhebbers van scifi zullen wel tevreden zijn vermoed ik.

Een gedachte over “Popcorn en Tom Cruise

Geef een reactie

