Italiaans

Standaard

Ik vind Italiaans een hele mooie taal. Als ik ooit eens heel veel tijd heb overweeg ik zelfs avondles. Jammer genoeg is de taal niet zo “nuttig”. Er zijn namelijk niet zo heel erg veel landen waar ze Italiaans praten.

Wie droomt er nu niet van een “Buongiorno principessa” bij ’t ontbijt, in plaats van “Dag schat”.

Daarom vind ik het wel eens leuk als mijn liefje Italiaanse woordjes in mijn oren fluistert.

LasagnaPomodoroFunghiPizzaPastaSpirelliMozarellaRisottoAlFornoTiramisu

Een gedachte over “Italiaans

Geef een reactie

