Fotochallenge 24/52

Standaard

Nog een laatste dagje ‘vakantie’. Ik zet het woord tussen aanhalingstekens omdat we de dag doorbrengen in het ziekenhuis. Ze gaan een paasei van mijn lief maken. (Met andere woorden: zijn wijsheidstanden gaan eruit) En hij kan nu al niet van mij winnen met trivial pursuit …

Ik neem alvast een boek mee en zoek op waar ze de beste ijsjes verkopen in Duffel en omstreken. ’t Is niet omdat zijn wijsheidstanden eruit gaan, dat ik niet solidair kan zijn. Een ijsje gaat er altijd in.

Morgen terug aan ’t werk. Alhoewel ik mijn job graag doe, gaat het toch een tikje pijn doen… Vooral als de wekker afloopt om 7u15.

De 24ste foto van mijn fotouitdaging van dit jaar is er eentje heel dicht bij huis. Een beeld uit park Den Bruul. Terug thuis.

20140501_094937

 

Een gedachte over “Fotochallenge 24/52

Geef een reactie

