Hoera voor het WK

Standaard

Wat ik van de match van de Rode Duivels vond? Ik ben blij voor de supporters dat ze gewonnen hebben maar ik heb er geen minuut van gezien en heb daar ook geen minuut spijt van gehad. Ik snap niet zo veel van die voetbalgekte.

Aan uitnodigingen om ergens -al dan niet op reusachtig scherm- naar de voetbal te gaan kijken geen gebrek. Ook door mensen die anders totaal niet voetbalminded zijn. Ik heb al van het WK geprofiteerd om in een zeer leeg restaurant te gaan eten, te gaan zwemmen in een redelijk leeg zwembad, van de lege lijnbussen die vanaf 18u rondrijden… Alleen jammer dat de winkel waar ik even présolden dacht te scoren vroeger zijn deuren sloot, maar dat is dan weer goed voor de portemonnee. Er zat gisteren ook een piek in mijn blogstatistieken, er zijn nog mensen die niet naar de match gekeken hebben.

Gelukkig vond ik gisteren een onderduikadres bij mijn schoonbroer en -zus. Ver weg van de toeters en bellen in ’t stad. In een oase van groen en vooral geen zwartgeelrood. Lekker eten, Kretenzische en Italiaanse vakantieverhalen en een verlovingsaankondiging (van hun, niet van ons). Meer moet dat niet zijn om een fijne avond te hebben.

Feestje “binnenkort” dus. De tortelduifjes zijn nog niet begonnen aan de planning dus het kan nog wel even duren. Mental note: nog geen feestkleed zoeken tijdens de solden. Tenzij er nog iemand een feestje organiseert binnenkort?

Een gedachte over “Hoera voor het WK

  1. Sarah

    ooh, kei tof! dat geeft inspiratie he 😉
    Ons Elise was gisteren een mini duiveltje op weg naar de volledig zwart-geel-rode school!

Geef een reactie

