Weeral lekker gegeten

Standaard

De Biotafel is een restaurant met nogal speciale openingsuren. Op donderdag- en vrijdagmiddag kan je er gaan lunchen. Elke week staan er andere biologische seizoensgebonden gerechten op de beperkte kaart.

Gelukkig ontvangt kokkin Christine ook groepjes gasten op andere momenten en dan schoof ik gisteren -samen met een hoopje enthousiaste EVA-vrijwilligers- mijn voetjes onder de Biotafel. Ik was namelijk niet van plan om de bon die ik gekregen heb als nieuwjaarscadeau te laten vervallen omdat ik werk op donderdag en vrijdag.

Speciaal op maat van onze groep was het menu 100% plantaardig en aangepast aan onze tafelgast met glutenallergie. Het was niet evident om te kiezen uit de menusuggesties die Christine ons op voorhand doorstuurde.

Lekker gegeten weeral! En in een interessant decor. De gastentafel staat gedekt in een designwinkel tussen de koopwaar. Zelfs de tafeldecoratie was te koop. Ik heb weer ongelooflijk mooie theeserviezen zien staan maar ik ga ze toch maar niet kopen. Hoeveel tassen kan een mens nodig hebben… Heb dan maar gewoon mijn thee uit een heel schattig theepotje gedronken.

20140618_204119

 

2 gedachtes over “Weeral lekker gegeten

  1. Ik hou ook zo veel van kopjes, pottekes en alles waar je maar eten op kan leggen. Weet net of ik graag biologisch gaan eten. thuis probeer ik gezond te eten en op restaurant wil ik dan graag eens lekker eten en zal ik met plezier, roomsausjes eten!

Geef een reactie

