Nog een keertje miss oktober

Standaard

Ik word binnenkort stadsFacebooker. -Alsof ik nog niet genoeg achter de computer zit- Sinds 2006 duidt de ene stadsambassadeur de andere aan. Bekende (Leuvense) koppen zoals Jeroen Meus en Noémie Schellens en dit jaar kunstenaar Ief Spincemaille. Maar ook minder bekende koppen en organisatie houden van hun stad.

Op de pagina “Like Leuven” posten ‘gewone’ Leuvenaars om de beurt berichtjes en laten ze hun volgers kennismaken met hun stad, hun organisatie, hun favoriete plekjes in Leuven…

Ik neem oktober voor mijn rekening. De maand waarin het worldveggieday is en ik dus in één moeite reclame kan maken voor mijn stad én voor veggie food.

Een vorige keer haalde één van mijn foto’s een kalender. Ook in de maand oktober.

Like Leuven dus, niet vergeten. Je hoeft niet te wachten tot 1 oktober. Op 1 juli starten de Damiaanscouts, collega Ilse van de bibliotheek en wandelclub de Wandelsportvrienden.

10469729_10152505892763184_6172912233391141128_n

2 gedachtes over “Nog een keertje miss oktober

Geef een reactie

