Wanneer is het weer weekend?

Standaard

Weeral een druk en fijn weekend achter de rug. Bezoek van de buurman, geweldig lekkere pasta gegeten -als iemand anders voor mij kookt, smaakt alles gegarandeerd dubbel zo lekker-, keukenkasten gereorganiseerd en schatten gevonden in die kasten, even ’t stad in -boterhammen bij de Pain Quotidien worden een traditie-, naar de voetbal “gekeken” in fijn gezelschap, supersolden gedaan (het liefje kocht stapschoenen voor 48 euro, dat noem ik pas korting), een auto vol spulletjes geladen die van Leuven naar Mechelen verhuizen… De zomerzondag op den Bruul was natter dan gehoopt maar de BBQ stond gelukkig droog en toen het echt pijpenstelen begon te regenen hebben we een resem gezelschapsspelletjes gespeeld.

Tussenstand bij Carcassonne: 17-4. Ik ben blij dat mijn liefje nog steeds gezelschapsspelletjes met mij wil spelen… Vooral omdat ik ook nog won bij een spelletje Trivial en de kaartversie van Kolonisten. Die gaat vast en zeker mee op vakantie! Het ziet er niet naar uit dat wij deze zomer een weekend in Carcassonne gaan doorbrengen. Dat staat op de planning als het liefje 15 punten haalt.

Ben ik blij dat het maar een korte week is… 11 juli is voor mij een verlofdag. Dan volgt er nog een lange week en dan een volledige week vakantie (of maw een zeer korte week).

20140705_131513

3 gedachtes over “Wanneer is het weer weekend?

  1. Sarah

    zalig, dan gaan we in het najaar mss eens samen iets kunnen gaan eten onder de middag in ‘ t stad 🙂 en dan bedoel ik Mechelen 🙂

Geef een reactie

