Vijf willekeurige weekbeelden #3

Standaard

20140706_081118

Zin in een actieve vakantiejob? (Die jammer genoeg niet dik betaalt) Dit bord van 30CC kondigt de bouw van een nieuw kunstwerk aan. En jij kan daar aan meewerken! Binnenkort alle info op stadskunstenaar.be (of nu al op de facebookpagina van 30CC)

20140708_075644

Door de regen naar het werk wandelen. Het is niet leuk, maar toch al leuker met een leuke paraplu.

20140710_180936

Een bezoekje gebracht aan kleine Sebastian (en zijn mama natuurlijk). Al negen weken ondertussen. Hij wordt snel groot en lekker heel erg op zijn zus. Ik ben meteen getrakteerd op Noorwegentips. Een winterjas meenemen? Serieus? Wij gaan niet naar de Noordpoolcirkel, dan zal het wel meevallen qua temperatuur zeker?

20140711_110157

Zou het kunnen dat Urban Stitches hier achter zit? Schattig!

20140709_175421

Een van mijn onnozele bezigheden tijdens ‘wachtmomentjes’. Ik neem een foto als ik mijn liefje zijn naam ergens ontdek. Op affiches van de Quick bijvoorbeeld…

Een gedachte over “Vijf willekeurige weekbeelden #3

Geef een reactie

