Leuven in Scène

Standaard

Weeral een weekend dat veel te snel voorbij ging. Leuke optredens op Leuven in Scène, fijne etentjes, een geslaagde poging om chocomousse te maken, geeuwen tijdens de matchen van het WK en vreemde dromen. (En vervelende muggenbeten)

Een voetbalfan zal ik waarschijnlijk nooit worden. Zelfs met de  nodige achtergrondinformatie blijf ik het een slaapverwekkende bezigheid vinden. Gelukkig kunnen er compromissen gesloten worden. Leuven in Scène in de namiddag, ’s avonds de WK-finale -op voorwaarde dat ik niet verplicht word om mee te kijken en dat ik niet stil hoef te zijn-

Leuven in Scène was weeral de moeite. Ondanks de regen heb ik toch heel wat kunnen zien. Een hardrockfanfare, een parade met gekke voertuigen, een sprookjesachtige kapper, trapeze-artiesten, een portretknipster, een aquarium in een auto en de topper: de Funambus. Een grommende bus met koorddansers op het dak.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

