Vijf willekeurige weekbeelden #4

Standaard

20140714_185900

Maandag ben ik nog eens gaan zwemmen. Als je weet dat dit de inkomhal van het zwembad is, weet je ook dat het zwembad geen subtropisch zwemparadijs met golfslagbad en sauna is. 24 lengtes gezwommen. Volgende week gaan we voor 30. Of de week nadien, want volgende week heb ik vakantie.

20140714_223419

Mooie lucht in de Dirk Boutslaan.

20140715_170734

Iemand geïnteresseerd in Manu’s sexy legs? Slechts 9 euro!

20140716_132406b

Fijne middagpauze gehad dankzij dit klassiek ensemble. Het valt mij op dat de kwaliteit van de Leuvense straatmuzikanten de laatste tijd zo hoog ligt. Lemmensstudenten die oefenen voor hun herexamens? In plaats van in het voorbij wandelen een muntje in de vioolkoffer te gooien ben ik er echt voor gaan zitten. En ik was lang niet de enige. (Hun centje hebben ze wel gekregen trouwens)

 20140717_132017

 

Een zandbak op het Ladeuzeplein, dat moet Leuven Beachvolley zijn.

2 gedachtes over “Vijf willekeurige weekbeelden #4

Geef een reactie

