Op locatie

Standaard

In april nam mijn liefje mij mee naar een geheime locatie. Het werd een weekendje weg in Hasselt. (Een verslagje van dat weekend las je natuurlijk al). Vandaag is het mijn beurt. Ik heb al veel in de Ardennen rondgehangen, voor het liefje is het onbekend terrein dus deze vakantie speel ik voor gids.

Dankzij de nationale feestdag moeten we maar vier dagen verlof opnemen om een week thuis te kunnen blijven. Ik weet dat de nationale feestdag vaak gepaard gaat met de ‘drache national’ dus voor vannacht heb ik een droge slaapplaats geregeld. Een gezellige woonwagen in Sensenruth, vlakbij Bouillon.

Het kasteel van Bouillon staat dus op de planning. Een bezoek aan boekendorp Redu, het vuurwerk in Tellin, de abdij van Orval of wandelen in de Ardense bossen behoren ook tot de mogelijkheden.

Hoe lang we wegblijven hangt af van het weer. We hebben onze tent mee dus als het droog en zonnig is/blijft, gaat het liefje ook een allereerste keer kamperen. Ik  hoop dat het meevalt voor hem, dan kunnen we dat eens vaker doen. ’t Is een goedkope, flexibele en gezellige manier van logeren vind ik.

 

Een gedachte over “Op locatie

  1. Wauw, hoe romantisch die woonwagen…
    Af en toe enkele dagen ertussen uit kan een mens zo goed doen hé? Liever 3 korte vakanties dan 1 lange vakantie. Alhoewel, tegen een lange, grote reis zou ik ook geen nee zeggen…maar dat is toch zo duur…
    En kamperen…ik ben voor!

Geef een reactie

