Fotochallenge 30/52

Standaard

DSCI0293b

Wij zitten in de Ardennen maar het mooie ronde getal 30 kon ik niet zomaar skippen. Elke week een foto van mijn stad. Al dertig keer op rij is dat gelukt.

Stairway to art. Deze trap is een van de eerste dingen die je ziet als je Museum M binnenloopt. Je hoeft er zelfs geen ticketje voor te betalen. Het is gewoon de inkom in de Leopold Vanderkelenstraat.

Ook dit jaar organiseert M weer een zoMerbar, maar in tegenstelling tot vorige jaren moet je nu inkom betalen. Een ticketje kost zeven euro maar je krijgt wel de cocktail van de dag cadeau. En toegang tot de tentoonstellingen natuurlijk. Spijtig dat ik die al gezien heb… Misschien pik ik er wel eens een concertje mee. Anders vind ik zeven euro veel geld om te mogen tooghangen.

 

3 gedachtes over “Fotochallenge 30/52

  1. Oei ik wist niet dat je inkom moest betalen! En dan nog wel 7 euro, dat is wel een heel exclusieve club! Ik vond het er vorig jaar heerlijk toeven in het zomerzonnetje; denk dat ik het dit jaar dan maar ga laten passeren.

Geef een reactie

