Fotochallenge 32/52

Standaard

Af en toe moet je eens naar boven kijken. Ook onderweg naar de bakker bijvoorbeeld. Ik wandel zeer regelmatig door het Handbooghof maar het was mij nog nooit opgevallen dat het gebouw waar ik altijd langsloop “De Hopbloem” heet. Het gebouw is een onderdeel van de voormalige brouwerije “De Jonge Sint-Jacob”. Achter deze muren zat er vroeger de mouterij.

Meer weten? Hier lees je meer.

20140706_080935

Elke week een foto van mijn stad. Het lukt al (meer dan) zeven maanden!

 

3 gedachtes over “Fotochallenge 32/52

  1. Waar zou het gebouw tegenwoordig voor gebruikt worden? Appartementen?
    Het bijhorende herenhuis is, zo las ik in de beschrijving, ook zo’n prachtig gebouw maar in een heel andere stijl.
    Je hebt me mijn geboortestad weer een beetje beter leren kennen!

Geef een reactie

