De auto maakt de man

Standaard

Tuurlijk wil de juffrouw wel een keertje een toertje gaan maken in die flitsende oranje sportwagen. Ah dat is niet de auto van de flirter. Dan niet, toedeloe!

Mij maakt het echt geen bal uit met welke auto mijn lief rondrijdt. -Al zou ik het wel een beetje onnozel vinden dat hij een terreinwagen of een busje met acht plaatsen koopt terwijl hij dat helemaal niet nodig heeft- Ik weet amper welke auto hij heeft. (Een Honda, in mijn favoriete kleur –> chocoladekleurig)

Wat ik dan weer wel geweldig vind is dat hij graag met de auto rijdt.  Helemaal tot in Noorwegen binnenkort. Geen stress achter het stuur. En dat hij zelfs kan parkeren enzo.

Mijn held!

3 gedachtes over “De auto maakt de man

Geef een reactie

