Vier willekeurige weekbeelden #7

Standaard

20140811_190630b

London Beejbie. Downing street 10. Grapje! Dit is een “fakecation”, een valse vakantieselfie. Geen tripje naar Londen dus, wel een foto voor een grote foto van de voordeur van de Britse premier. Onderweg naar de fitness…

20140811_174032

Bijna te mooi om op te sturen maar ik heb het toch over mijn hart gekregen.

20140814_164109

Koopjes bij Think Twice. Vandaag alles aan vijf euro! Snel binnenspringen voor de bus vertrekt…

20140814_164921

… en buitenkomen met een handtas. Excuus: ik had nog een blauw handtasje nodig om bij mijn harmoniekostuum te matchen.

En geen vijfde foto want deze week heb ik maar weinig foto’s gemaakt.

6 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #7

Geef een reactie

