Misschien een relatiebureau openen?

Standaard

Dit (heerlijke verlengde) weekend ging ik een ijsje eten met een vriendin en wat rondhangen in het stadspark. “Of ik er weleens aan dacht dat alles goed gaat met mij en dat mijn blog dus een tikje saai wordt?”

Het is leuker om te lezen over mislukte blind dates of andere rampscenario’s dan over romantische uitstapjes. Ik ga daar niet van wakker liggen want hoe fijn het ook is om reacties te krijgen, in de eerste plaats schrijf ik gewoon voor mezelf.

Ik ben tevreden in mijn job, ik doe leuke dingen met vrienden, ik vertrek bijna op vakantie en in de liefde gaat nog steeds alles goed. Jammer maar helaas, spanning en sensatie ga je hier niet vinden momenteel.

Jammer genoeg gaat het niet bij iedereen vlotjes. En ik blijf een aanspreekpunt voor heel wat vrienden en vriendinnen die meer dan één eitje hebben te pellen met Cupido. Partners die getrouwd blijken -met iemand anders-, prinsen en prinsessen op witte paarden die toch niet 100% aan de verwachtingen voldoen, vakanties vol ruzies … Ik zou een serieuze zakcent kunnen verdienen als iedereen die bij mij komt met liefdesproblemen mij 5 euro zou geven.

Dat levert thuis interessante gesprekken op. Over het feit dat mijn liefje ook mijn type niet is bijvoorbeeld. En daar pest hij mij nu al dagen mee…

6 gedachtes over “Misschien een relatiebureau openen?

  1. Sarah

    liefde is toch ook sensationeel en spannend 🙂 wij hebben ook liever een gelukkige K10 hoor en M zal toch ergens iets juist gedaan hebben om jou te verdienen 😉 type of niet

Geef een reactie

