Slaapwel in Noorwegen

Standaard

Het is al een tijdje geleden dat ik nog eens in een fotohokje dook. Vroeger deed ik dat elke maand, maar de inspiratie was een beetje op. Voor de gelegenheid deed ik het toch nog een keertje. Welke gelegenheid? Een onnozel attribuut dat ik gekocht heb om onze reis naar Noorwegen aangenamer te maken.

Hoe noordelijker, hoe langer de dag duurt. Er zijn zelfs momenten/plaatsen in Noorwegen waar het helemaal niet donker wordt ’s nachts. Rolluiken schijnen in Noorwegen niet te bestaan dus kregen we de tip om een slaapmaskertje mee te nemen.

Ik liep eens langs bij AS Adventure maar die dingen kosten daar 13 euro. Gelukkig bestaan er goedkopere alternatieven. Het liefje heeft een gewone saaie zwarte trouwens.

photocabine_1

6 gedachtes over “Slaapwel in Noorwegen

Geef een reactie

