Fotochallenge 35/52

Standaard

Zoals jullie kunnen merken ben ik goed voorbereid naar Noorwegen getrokken. Ook week 35 krijgen jullie een foto van Leuven te zien.

De straten achter het station van Leuven zijn niet mijn favoriete plekjes van de stad maar waar moet een mens naartoe als hij/zij te vroeg is voor zijn trein? De overvloed aan beton en de hoge gebouwen doen mij heel kil aan. Toen ik in Kessel-Lo woonde vond ik het er veel leuker. Misschien moet ik -als ik terug ben uit Noorwegen- maar eens tot in de Paternosterstraat wandelen uit pure nostalgie.

Al bij al ben ik wel tevreden van de foto. Vreemd perspectief wel en een blauwe hemel was mooi geweest maar het weer kan je niet bestellen.

 

DSCI0368b

4 gedachtes over “Fotochallenge 35/52

  1. Heb je de lucht eraf geknipt? Op de foto is hij helemaal wit… Zeer mooie foto vind ik. Geniet er van daar in Noorwegen. Als je daar ook zo’n mooie kiekjes trekt, dan mag je die zeker delen…

Geef een reactie

