Fotochallenge 37/52

Standaard

Terug uit Noorwegen. Het liefje is al weer aan het werk. Ik nog niet. Leuven kermis vandaag! Dat verraadt weer dat de foto niet vandaag gemaakt werd. Deze locatie staat vandaag vol marktkraampjes.

DSC01508b

 

Dit is de ingang van de fietsenstalling. Ik kom weinig met de fiets in ’t stad en àls dat al zou gebeuren ga ik geen gebruik maken van de fietsenstalling. Als ik bij de bakker stop wil ik toch mijn fiets geen kilometer verder parkeren en dan terugkomen om mijn brood in mijn fietstassen te steken?

 

3 gedachtes over “Fotochallenge 37/52

Geef een reactie

