Tripje naar Tsjechië

Standaard

Neen, ik ga niet weeral met vakantie. (Alhoewel…)

Het is mijn liefje dat naar Tsjechië gaat. Voor zijn werk. Eerst zou hij een weekje of misschien twee opleiding gaan geven, ondertussen ziet het er naar uit dat het een maand wordt. Een volledige maand!

Okay, hij komt in de weekends naar huis. Telkens net tijd genoeg om zijn hemden te wassen en te strijken. (Hij strijkt trouwens, maar ik doe wel de was dus ik mag daarover zeuren)

En hij zit daar natuurlijk alleen, en hij moet werken, en het Tsjechische weer in november is niet bepaald subtropisch maar echt leuk vind ik het niet.

Ik probeer “het leuke” ervan in te zien. Voor hem is het een geweldige kans en uitdaging, en ik ben terug een maand single. Niet dat ik met Jan en alleman in de koffer ga duiken als hij weg is, maar ik kan nog eens 100% mijn goesting doen. Niet dat dat zo geweldig is want als duo doe ik ook nog 99% mijn goesting. Ik geloof dat ik een tikje jaloers ben.

Een citytripje Praag moet kunnen, vind ik. Liefst op kosten van de firma. Ter compensatie van het feit dat zij mijn lief in de maand november meer zullen zien dan ikzelf. (Weeral geen verschil met de gewone werkdagen. Waarom ben ik eigenlijk jaloers?)

 

 

 

 

4 gedachtes over “Tripje naar Tsjechië

  1. hahaha
    wacht maar tot je ouder wordt, dan ga je misschien blij zijn dat ie een tijdje weg is… 🙂
    Maar jaloers zou ik ook wel zijn, een minitrip naar Praag zou ik ook zien zitten

Geef een reactie

