De laatste 99 dagen

Standaard

Blijkbaar vieren we binnen 99 dagen weer kerst. Niet dat ik dat heel uitgebreid vier trouwens, maar enkele dagen na kerst vieren wij ons eerste jaar samen, gaan we het nieuwe jaar in en nog enkele dagen later ben ik jarig. Het ideale moment om een verlanglijstje op te stellen. Het enige ook. Want de rest van het jaar heb ik niks te vieren. Het wordt dus een uiterst belangrijk lijstje.

Ik heb dus al enkele dingen opgelijst die er zeker op mogen:

  • Een juweeltje dat bij mijn ring past. Oorbellen, een armbandje, een ketting. Om het even. Zelfs een cadeaubon van dát winkeltje is goed, dan ga ik zelf wel kiezen.
  • Nu we de gigabox van Carcassonne gekocht hebben is mijn gezelschapsspelletjeshonger ietwat gestild maar tegen december kijk ik misschien wel uit naar iets nieuws. Een niet te ingewikkeld spel, leuk om met twee te spelen bijvoorbeeld.
  • Etentjes zijn altijd fijn, weekends weg nog fijner, een vliegtuigticket naar het einde van de wereld helemaal fantastisch.
  • Mijn boekenkast zit meer dan propvol maar voor het blogboek van Lilith maak ik graag ergens een plaatsje. Ik heb op het www al tientallen enthousiaste recensies gelezen en ik wil me graag aansluiten bij het rijtje enthousiastelingen.
  • Een nieuwe outfit van bij Hippo!Royale of Calla Lila.

Maar wat moet er nog op mijn lijstje? Welke series -op DVD- moet ik absoluut zien? Voor welk boek moet ik toch nog extra plaats maken in mijn boekenkast? In welke winkel moet ik zeker eens loss gehen met een cadeaucheque?

Of m.a.w.: wat staat er op jullie lijstjes? (Naast een goede gezondheid, wereldvrede en een loonsverhoging)

 

7 gedachtes over “De laatste 99 dagen

  1. Slim bekeken: nu al lijstjes maken! Ik ben ook in januari jarig en denk pas aan verlanglijstjes als ik mensen ga uitnodigen. Dus deze ga ik van je overnemen.
    Tips? Ik ben net zoals Marion (van mijn Kladblog) fan van de Action en laatst kwam ik erachter dat ze daar ook cadeaukaarten van hebben. Dus misschien iets voor jou?

  2. Kleine Mafketel

    Ik ben het eens met Billy 😉 (sauna ontbreekt overigens nog in die reeks)
    Voor de rest op mijn verlanglijstje: eerst en vooral: een afgewerkte en leefbare living (oh wat een zaligheid zal dat zijn!), dakvensters, isolatie en echte vloer op zolder, een vaste trap naar zolder, een praktijk in huis, dat zou mij een paar uur verplaatsing (en reservetijd) per week besparen, ohja, en een avondje dansen, of een zonnig namiddagje koffie drinken en bijkletsen met vriendinnen zouden ook wel toppers zijn 😀 Voor de rest vraag ik niet veel. Misschien een tapijt dat ik mooi vind, ipv dat perzisch antiek stuk van oma waar ik hoofdpijn van krijg 😉

    • Sauna inderdaad, staat sowieso al op de planning dus dat hoef ik niet meer te vragen voor mijn verjaardag :p Ik droom voorlopig nog niet over dakvensters maar tijd in een doosje is zeer welkom!

Geef een reactie

