Beste organisatoren van rommelmarkten,

Standaard

Morgen moet ik vroeg uit mijn nest. Ik ben een vroege vogel maar zelfs ik vind het niet zo heel erg leuk op een zaterdagmorgen om half zeven uit mijn bed te moeten. Dat is potverdorie *excuseer* nog tien minuten vroeger als op een werkdag. En dat in het weekend!

Op dat vroege uur zijn er amper kooplustigen op de rommelmarkt. Wel de verzamelaars van postkaarten en oude munten maar niemand staat extra vroeg op om Cambodjaanse oorbellen, zijden sjaals of geurige zeepjes te kopen. Zelfs niet voor het goede doel.

Morgen sta ik dus in alle vroegte op de rommelmarkt van Bertem. En echt, ik doe dat graag. Zelfs -of misschien zelfs vooral- omdat dat geld niet gewoon in mijn eigen zak gaat. Ik weet dat heel veel kinderen heel erg blij gaan zijn met de centjes die we verdienen.

’t Is omdat het voor de kinderen is beste organisatoren, anders dook ik morgenvroeg nog een beetje dieper ons mijn dons.

Het zou fijn zijn als u eens zou overwegen om een rommelmarkt te organiseren die pas rond de middag begint. Eerst rustig brunchen, wachten tot de ochtendnevel is opgetrokken en dan ons standje opzetten. Misschien dat die verzamelaars ook wel eens willen blijven liggen?

’t Is maar een idee he…

Vriendelijke groeten,

Kristien

10701986_10152717996012720_8987829829848687911_n

4 gedachtes over “Beste organisatoren van rommelmarkten,

Geef een reactie

