Lijnen in de lucht

Standaard

Ik heb weer een druk weekend achter de rug. Repeteren, een concertje op de kermis van Sint-Agatha-Rode, een dag op de rommelmarkt zitten, familiebezoekjes … Zowel zaterdag als zondag vroeg uit bed en ik lag er ook niet vroeg in … Tussen de vele afspraken door vonden we nog een klein uurtje tijd om even te gaan wandelen. Langs de Zenne, de Rupeldijk op en af in Heffen city. Want ik zeg misschien wel voor het gemak dat ik nu in Mechelen “woon”, eigenlijk zit ik in Heffen. Dat is een deelgemeente van Mechelen met zo’n 2000 inwoners.

Ik vond de lucht er prachtig uitzien. De vliegtuigen hadden een leuk patroontje aan de hemel geschilderd en de zakkende zon deed de rest.

Deed deugd, zo’n uurtje niks moeten. Eigenlijk zou heel het weekend zo moeten zijn 🙂

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

4 gedachtes over “Lijnen in de lucht

Geef een reactie

