En wat doet uw lief dan?

Standaard

Het is geen geheim dat ik er af en toe eens graag met mijn fototoestel op uit trek. Dat hoeft daarom niet naar een “nieuwe locatie” te zijn. Gewoon wat in ’t stad rondwandelen is ook een optie. Maar wandelingen met fototoestel gaan trager dan wandelingen zonder.

‘Wat doet uw lief dan?’ vroeg iemand mij. Wel die doet gewoon mee. Ik geef hem wat tips, strooi eens wat met begrippen als ‘lens flares’, ‘tegenlicht’ en ‘kikvorsperspectief’ en hij is vertrokken.  En hij doet dat niet slecht!

Tijdens onze vakantie vorige week gingen we naar provinciaal domein Het Vinne in Zoutleeuw. Ik ging er al vaker wandelen maar het blijft er mooi. Nog tot 1 november kan je deelnemen aan een fotowedstrijd van de provincie. Bij het fotomateriaal van ons uitstapje zitten geen winnaars, maar ik wil toch graag wat beelden met jullie delen. Vandaag zijn beelden, morgen die van mij.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

 

6 gedachtes over “En wat doet uw lief dan?

  1. eigenlijk doe ik het ook graag, foto’s nemen. Maar ik beschik zelf maar over een doodgewoon compact fototoestelletje. Waar ik overigens wel tevreden over ben. Maar om wat kunstiger foto’s te nemen is het toch te beperkt.
    Ik zei al zo vaak dat ik wat meer foto’s bij m’n logs zou moeten plaatsen, maar ik kom er gewoon niet toe om er te nemen…
    Die foto’s van je lief zijn heel mooi!

Geef een reactie

