Een uitdaging in zwart-wit

Standaard

Ik ben uitgedaagd om vijf dagen lang een zwart-witfoto te posten op facebook. Normaal ben ik geen fan van zo’n uitdagingen en ik skipte met gemak de “Wat is je lievelingsboek?”-uitdaging en de vraag om een lijst te publiceren van dingen die mij gelukkig maken. Maar ik ben wel een fan van foto’s dus ging ik de uitdaging aan.

Gisteren publiceerde ik een foto van de zebra’s in Planckendael. Zebrafoto’s zijn altijd een beetje zwart-wit 🙂

Foto’s die op mijn GSM staan (zoals de zebrafoto dus) worden automatisch geüpload naar mijn account op Google+. En blijkbaar heeft Google+ zo af en toe zijn eigen mening over mijn foto’s. Hij kiest er eens wat foto’s uit om een fotoverhaal te maken, hij “verbetert” mijn foto’s zonder dat ik het vraag en af en toe vindt hij een foto zo mooi dat hij helemaal wild gaat met effectjes en er iets “auto awesome” van maakt. Hij zette zwart-wit om in sepia en tekende een randje rond mijn beeld. Ik ben nog aan het twijfelen of ik daar blij mee ben…

 

 

5 gedachtes over “Een uitdaging in zwart-wit

Geef een reactie

