Fotochallenge 43/52

Standaard

Gisteren nam ik een dagje recup. Ik koppelde het aangename (lekker uitslapen -dat betekent dat ik pas om 8 uur ben opgestaan-) aan het essentiële (een bezoekje aan de tandarts) en het nuttige (boodschappen doen). Ik ken leukere activiteiten om een vakantiedag mee te vullen maar mijn snothoofd vond het aangenaam om wat te kunnen rusten.

Begin november trouwens weer “vakantie”. Mijn tandarts wil mij nog eens terugzien… hoera!

Op weg naar de winkel haalde ik mijn smartphone even boven om dit beeld te maken. Zo heb ik toch nog iets voor de fotochallenge. Ik ga dat in week 43 niet meer laten mislukken!

20141023_093953

5 gedachtes over “Fotochallenge 43/52

Geef een reactie

