Vier willekeurige weekbeelden #14

Standaard

20141023_120234 (Small)Een kattenfoto. Altijd scoren 🙂 Op deze foto ziet onze 9+ kilo-poes er ook heel slank uit.

20141102_083934

Het moment van de week waar ik naar uitgekeken heb. Ik heb een drukke, fijne week gehad maar een week duurt toch lang. Slechts één handtas gekocht ter compensatie van het gemis.

20141107_100802 (Small)

De handtas in kwestie.

95d3d8a7-045f-474e-8d06-9171e08bb2d0

Deze kwam ik tegen op Facebook. Echt iets voor ons. Alleen liggen wij wel net andersom.

4 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #14

  1. Hahahaha omg zo herkenbaar, toen het lief een week van huis was heb ik ook een handtas gekocht om het gemis te compenseren!! Een heel schoontje trouwens (die van jou, enfin die van mij ook natuurlijk).

Geef een reactie

