Waarom ik ineens uitkijk naar mijn dertigste verjaardag

Standaard

Vorig jaar vierde ik mijn 29ste verjaardag met een feestje. Veel vrienden, een onbepaald aantal glazen cava en dansendansendansen.

Dit jaar wilde ik iets anders. Ik sta niet echt te trappelen om op tram 3 te springen maar dat wil niet zeggen dat het niet gevierd mag worden natuurlijk. Een verjaardag in het buitenland leek mij wel wat. Bij voorkeur op een exotische verre bestemming.

Maar de vakantiedagen en het budget zijn eerder beperkt dus ik sprong een klein gat in de lucht toen er een fantastische promotie in mijn mailbox zat. Een nachtje in een vijfsterrenhotel voor 35 euro. Sauna, jacuzzi, Turks stoombad, luxueuze kamers, uitgebreid ontbijt …

De bestemming: Rijswijk in Nederland. Niet heel exotisch maar wel in het buitenland! Dichtbij Delft en ook een ommetje naar Scheveningen is een optie. We gaan ons weekend zeker kunnen vullen maar tips van mijn Nederlandse bloglezers zijn zeker welkom.

Rijswijk

Ook profiteren van de geweldige promo? Hotelweek.be! Boeken tot en met 11/11 dus het is voor de snelle beslissers.

 

9 gedachtes over “Waarom ik ineens uitkijk naar mijn dertigste verjaardag

  1. allé jong! verjaren wordt alleen leuker en leuker!!! echt zenne! ik ben er ondertussen bijna 46 en ik geniet van alles meer en meer! dus ge hebt goede vooruitzichten!

  2. Ziet er geweldig leuk uit! Lekker relaxen 🙂
    Ik heb mijn verjaardag al een aantal keer in het buitenland gevierd maar dat is toch anders dan gewoon ‘thuis’, ik weet het niet goed. Dit jaar was het in Parijs en zijn we helemaal natgeregend en was ik zo euhm ‘hangover’ van het feestje de avond ervoor dat we niet eens uit eten zijn geweest en ik vroeg in mijn bed ben gekropen. Mineur. Volgend jaar blijf ik gewoon thuis of mag het lief me eens lekker verwennen, heb ik toen beslist 🙂

Geef een reactie

