Pikante selfies

Standaard

Vorige week verstopte ik voor elke dag dat mijn liefje in Praag zat een kaartje in zijn valies. Ik vroeg aan jullie waarmee ik hem week twee kon verrassen. Pikante selfies was het antwoord. En ik luister naar jullie! Deze week krijgt mijn liefje elke dag een e-mail met een fotobijlage. Geen naaktfoto’s hoor, ik pak de opdracht op een grappige manier aan.

De tekst is prikkelender dan het beeld. Ik maak hem graag aan het lachen.

Mail 1 met als onderwerp “sexy legs” werd alvast op gejuich onthaald. De foto van vandaag is er eentje waar ik op sta met pepertjes in mijn hand. Echt pikant šŸ™‚

DSCI0049b (Small)

2 gedachtes over “Pikante selfies

Geef een reactie

