’t Zeel en DAAN

Standaard

Hoe vaak heb ik mij al voorgenomen om het af en toe een beetje rustiger aan te doen? Een weekendje zonder plannen… Een week waarin ik niet elke dag ergens anders verwacht word …

Het is in ieder geval duidelijk dat een concertweekend met twee concerten en een algemene repetitie op vrijdagavond geen goed moment is om uit te blazen. Toch niet figuurlijk want letterlijk heb ik wel uren geblazen.

Zaterdag een uitverkochte zaal, zondag nog maar enkele plaatsjes vrij. Twee keer goed gespeeld, twee keer goede commentaren gehoord. De muziek van The Phantom of the Opera, Warhorse en natuurlijk die van DAAN viel duidelijk in de smaak. Ook mensen die niet echt fan zijn van Daans werk waren aangenaam verrast.

Ben benieuwd naar de cd!

In afwachting ga ik van hier naar daar hollen. Deze week op de planning: een vormingsdag in Drongen, een etentje, een (verjaardags)feestje, vrijwilligerswerk en ergens tien minuten tijd vinden om mijn Praagvaliesje klaar te maken.

 

5 gedachtes over “’t Zeel en DAAN

Geef een reactie

