Verbouwingen

Standaard

Een druk leven en verbouwingswerken bij de fitness zijn geen goede excuses om niet te gaan sporten. (Zijn excuses ooit goed?) Het was al weer weken geleden.

De weken voordien was ik nochtans goed bezig. Keertje zwemmen, keertje fitnessen, veel wandelen.

Maar eerst ging de fitness een tijdje dicht, toen was de les volzet omdat de fitnessruimte plots veel kleiner is geworden, ging het vriendje naar Praag en werden de zwemuitjes geschrapt.

Deze week is het er eindelijk van gekomen. Een dik uur conditietraining. Mijn conditie is er duidelijk weer veel sneller op achteruit gegaan dan dat ze beter wordt tijdens “goede weken”.

Er is duidelijk nog werk aan de winkel maar het kan ermee door. Propere douches en kleedkamers, er is een gratis sauna. De nieuwe lerares valt mee en ik vind het leuker om in een kleiner groepje les te hebben. Maar er ontbreken nog een aantal dingen. Verf aan de muur bijvoorbeeld of een spiegel in de kleedkamer.

Wat ik het meest gemist heb? Er hangt geen klok meer in het lokaal die mij toont hoeveel minuten van dat vreselijke fitnessuur er nog overblijven. Dat was voor mij toch een motivatie om extra flink mijn best te doen.

3 gedachtes over “Verbouwingen

Geef een reactie

