Fotochallenge 47/52

Standaard

Onderweg naar OPEK even binnenpiepen op de bouwwerf van Stella. De foto is al een paar weken oud. Ik kan dus niet garanderen dat je dit nog zult zien als je vandaag gaat piepen…

DSC_2311b (Small)

Vandaag is het mijn beurt om naar Praag te trekken. Ik moet niet zeggen dat ik er naar uitkijk zeker? Mooie herinneringen aan een eerste bezoek toen ik het zesde middelbaar zat, deze keer wordt ongetwijfeld nog leuker. De stad zal ondertussen ook wel veranderd zijn. Benieuwd naar wat ik nog herken.

De weersvoorspelling is goed. Koud maar droog. Vanaf maandag kunnen er weer wat druppels vallen maar dan zit ik alweer op het vliegtuig terug. Benieuwd of ik effectief terug thuis geraak met die acties in Henegouwen. (Ik land in Charleroi) Ik snap de stakers maar ik zou toch graag in mijn eigen bed willen slapen maandagavond.

3 gedachtes over “Fotochallenge 47/52

Geef een reactie

