Fotochallenge 48/52

Standaard

Op dit moment zit ik normaal gezien op het vliegtuig terug richting Brussel. Te puffen en te zuchten dat het toch weer fijn was in Praag en dat ik graag wat langer had willen blijven.

Omdat ik niet kan bloggen en vliegen tegelijkertijd trakteer ik jullie op een foto van een week of twee geleden. Een novemberwandeling in de Kruidtuin. Door het prachtige herfstweer zijn daar nog heel wat bloemen te zien en er zoemden zelfs bijen rond.

Geen photoshop! (Dan had ik misschien iets kunnen doen aan dat storende paaltje in linkerbenedenhoek). Die bordjes met plantennamen staan altijd in de weg van mooie foto’s!

DSCI0114b (Small)

Geef een reactie

