Alweer de laatste maand van het jaar

Standaard

Feestmaand december is alweer de laatste van het jaar. Ik kijk uit naar Marloes’ eerste sinterklaas, haar eerste verjaardag, de kerst- en nieuwjaarsetentjes en een minifeestje omdat wij één jaar samen zijn. Dat zijn een hoop feesten snel achter elkaar. De agenda’s puilen weer uit en ik zou toch nog graag een winterwandeling meepikken, wat uitstapjes doen tijdens de laatste vakantiedagen van het jaar, afspreken met vriendinnen die ik al te lang niet meer gezien heb, een stapel kerstkaarten schrijven …

Tussendoor wil ik nog even stilstaan bij wat ik volgend jaar met mijn blog wil aanvangen.

  • Ga ik 30 uitdagingen aan in het jaar dat ik 30 word? Dat zijn er 2.5 per maand …
  • Verzin ik weer een fotochallenge? Een foto posten van elk ijsje dat ik eet was eerder al een optie :p
  • Moet ik dringend het blogboek lezen om daar inspiratie uit te halen?
  • Willen jullie meer muziek- of leestips?
  • Please, vraag mij niet naar veggierecepten.

Wat willen jullie graag lezen/zien? En wat vooral niet? Suggesties welkom!

8 gedachtes over “Alweer de laatste maand van het jaar

  1. Gewoon blijven bloggen zoals je nu bezig bent; met ditjes & datjes! Het is misschien leuk om wat tips over je ‘ontdekkingen’ in Mechelen of Leuven te krijgen, en leestips die leest een boekenworm als ik natuurlijk ook graag!
    Het blogboek lezen is leuk, ik heb er alleszins nog veel méér goesting door gekregen om door te gaan met bloggen, maar erg veel heb ik er nu ook weer niet door bijgeleerd.

  2. SJDEPUTTER

    Ik zou graag lezen:huisje gevonden…kindje gemaakt… huwelijksaanzoek gekregen. ..vet feestje gepland…. 😉 .
    Fijne laatste maand vh jaar, maak er het beste van!

Geef een reactie

