Kerstversiering

Standaard

Ik ben weer in winning mood. Jammer genoeg niet gewonnen met de lotto maar ik heb deze week gewoonweg twee give aways gewonnen.

Over de eerste wedstrijd kan ik nog niks schrijven want de inhoud van dat pakje ga ik zelf cadeau geven.

Het tweede houd ik wel lekker zelf. Gouden oorbellen en een ring met goud-wit motiefje. Gaat perfect passen bij mijn kerstoutfit. Ik zorg er gewoon voor dat het past want ik weet nog niet wat ik ga aandoen.

Mooi he? Het eerste juwelenmaaksel van Mevrouw Nummer 44. Ze mag dat nog doen!

8352038

 

3 gedachtes over “Kerstversiering

Geef een reactie

