Kerststress

Standaard

Kerststress in het kwadraat. Morgen vieren we kerstavond bij de ouders van mijn liefje. Dat op zich is geen stressy bedoening maar ik had voorgesteld om het werk wat te verdelen en ik ben dus benoemd tot fixer van het dessert.

We hebben natuurlijk niks in huis, mijn klassieker tiramisu kan ik niet nog eens bovenhalen en met een kerststronk maak ik me er toch wel heel erg makkelijk vanaf.

Simpel maar feestelijk, dat is het idee. De Colruyt suggereert een frambozentrifle. Iemand een ander/beter idee?

En ik weet nog niet wat ik ga aandoen morgen!

10434001_842462922464666_395299622077314313_n

10 gedachtes over “Kerststress

  1. ik ben altijd blij als ik desserten mag doen. dan haal ik een heerlijke fruittaart bij de bakker… ik maak me er misschien wel wat makkelijk van af, maar lekker is het wel. en ik wil de mensen niet vergiftigen met mijn kookkunsten… 😉

  2. Een variatie op tiramisu? Tiramisu met bosvruchten is altijd mijn succesnummer. Ah ja, en sabayon! 😉 En naar ’t schijnt is de Chocolademoelleux van Jeroen Meus ook erg lekker én makkelijk.

Geef een reactie

