1 jaar samen

Standaard

Tussen de kerst- en nieuwjaarsdrukte door hadden mijn liefje en ik nog iets te vieren. “Ons eenjarig bestaan” op 28 december.

De dag zelf deden we niet echt iets speciaals. We maakten een uitgebreid ontbijt, een poging tot schoenen shoppen mislukte, ik behaalde een gigantische overwinning met Carcassonne, we keken naar een aflevering van Tudors … Het was maw een heel (gewone) leuke dag met z’n tweetjes.

Half december deden we wel iets speciaals. Op één van de laatste mooie decemberdagen gingen we -samen met fotografe Julie Feyaerts– op stap in het Meerdaalwoud. Julie’s website is niet meer up to date maar ’t is een tofke en we hebben ons geamuseerd bij het “poseren”.

Eindelijk mooie foto’s van ons twee samen dus eindelijk ook materiaal om met jullie te delen.

Mag ik jullie voorstellen aan het liefje:

portret_kleur_IMG_6625 (Small)

 

11 gedachtes over “1 jaar samen

    • Je zegt het juist, het (te) verre Frankrijk. Maar we zijn zeker van plan om nog fotoshoots te doen. Misschien zelfs in Frankrijk 🙂 Als we in Moulins woonde, was ik vaste klant!

Geef een reactie

