A zeggen maar B bedoelen

Standaard

Ik heb een erg leuk weekend gehad maar het verjaardagsgevoel ontbrak een beetje.

Dat was misschien ook de oorspronkelijke bedoeling? Even weg van alles en iedereen om tram 3 stilletjes te laten passeren. Missie geslaagd maar toch niet content. Als er ergens toeters en bellen bij horen dan is het bij een verjaardag.

Ik zal het zelf maar zeggen voor iemand anders het doet. Vrouwen zeggen één ding, maar bedoelen iets anders. Ik zeg dat ik een rustig dagje wil, eigenlijk wil ik een verrassingsfeest met 50 man. (Normaal ben ik nochtans een van die vele uitzonderingen die de regel bevestigd)

Een dagje later kreeg ik dus toch nog taart en een kaartje. En excuses van het liefje terwijl hij exact gedaan had wat ik gevraagd had. *Oeps*

Ik heb al mijn kaarsjes in één keer uitgeblazen en een wens gedaan.

4 gedachtes over “A zeggen maar B bedoelen

Geef een reactie

