Point it

Standaard

Een tijdje geleden won ik een “Give Away” waar ik niet meteen over kon berichten. Dit omdat ik de prijs zelf weer wilde weggeven.

Het cadeautje is ondertussen uitgepakt en het viel in de smaak.

De inhoud: Point it. Een heel handig boekje om mee te nemen naar een land waar je je niet zo gemakkelijk verstaanbaar kan maken. Cambodja bijvoorbeeld.

Mijn tante neemt het boekje mee naar school/familiehuis SOID om makkelijker met de kinderen daar te kunnen communiceren én om misschien zelf een beetje khmer te leren. Ook de kinderen gaan dat heel leuk vinden.

Nog eens bedankt Judith! Ik tel al af naar een volgende Cambodjareis om het boekje ook zelf te kunnen uittesten.

4 gedachtes over “Point it

Geef een reactie

