De laatste Hobbit

Standaard

*HOBBITspoileralert*

Een primeur gisteren. 24 uur vrij. Een hele dag geen afspraken met vrienden of familie. Geen optredens of repetities.

We hadden 24 uur vrij. (Minus 1 uurtje om de gigantische afwas van het etentje zaterdagavond weg te werken)

Tegen 12u sloeg de verveling doet en bestelde ik tickets voor de cinema. Eindelijk tijd om de laatste Hobbitfilm te gaan bekijken. Volgens mij heeft iedereen de film al gezien want de zaal was zo goed als leeg.

20150111_134201 (Small)

De film zelf was leuk maar geen topper. Ik had dan ook geen gigantisch hoge verwachtingen aangezien ik de twee eerste Hobbitfilms geen toppers vond. Schitterend begin met Smaug maar ik heb ondertussen genoeg oorlogscènes gezien en was een beetje boos dat heel de oorlog weer miraculeus werd opgelost door een paar vogels.

Fijne middag en toch blij dat ik de volledige trilogie in de cinema gezien heb. Zo’n effecten geven toch meer op groot scherm maar ik ben wel even klaar met orks en elfen.

 

 

 

3 gedachtes over “De laatste Hobbit

Geef een reactie

