Mijn nieuwe man

Standaard

Ik dacht dat een “nieuwe man” ondertussen niet meer zo’n nieuw fenomeen was? Blijkbaar wel …

Het is mij tijdens de huizenzoektocht al vaak opgevallen dat de klassieke rolpatronen keer op keer bevestigd worden.

Mooie keuken he, mevrouw? Hebt u het tuinhuis al gezien meneer? Ruimte voor een dressing, mevrouw! Hier kan meneer zijn bureau installeren.

Gisteren heeft mijn nieuwe man nog maar eens bewezen dat hij de betere kok in huis is. Ik had zin in bloemkool, hij gruwelt van kaassaus. Even raad vragen aan Google en hups er staat een bloemkoolcurry op tafel. Het was lekkerder dan het eruit ziet. Receptje uitproberen?

20150120_193541 (Small)

 

8 gedachtes over “Mijn nieuwe man

  1. prinses op de kikkererwt

    Koester je nieuwe man dan maar :). Ik zie in mijn omgeving veel mensen toch zwichten voor de klassieke patronen, en ik merk daarbij vaak dat ze zichzelf tekort doen en een rolletje spelen. Zo jammer!

  2. Als ik het recept lees dan lijkt me dat echt lekker !
    Rolpatronen, grote gruwel, waar zou ik staan mocht ik de zogenaamde mannentaken allemaal niet doen ? Ieder gezin zijn eigen rolmodel lijkt me praktisch het beste !

Geef een reactie

