Prinsessenhaar

Standaard

Vijf minuten pauze iedereen. We tellen samen af richting weekend. Ik heb hard gelachen met deze Disneyprinsessen. Photoshop heeft hen een realistischer kapsel aangemeten.

disneyprinsessen (Small)

Hier vind je er meer, maar dit zijn mijn favorieten.

Herkenbaar? Jammer genoeg wel. Vandaag een verschrikkelijke bad hair day. Ik moet dringend naar de kapper om mijn manen weer wat te laten bijknippen.

Maar eerst… weekend! We beginnen met een etentje in een restaurant dat ik nog niet eerder heb uitgeprobeerd. Altijd spannend. En het gezelschap zal heus niet wakker liggen van mijn verwilderde coupe 🙂

3 gedachtes over “Prinsessenhaar

Geef een reactie

